marți, 10 mai 2011

De-ale lui Taz

Saptamana trecuta, fiul meu a "capatat" in final pasaportul pe care nu ne-am invrednicit sa-l ridicam pana cum de la Directia cu pricina. Are cea mai serioasa fata posibila. Zici ca-l pusesera la zid, saracul!

Sambata, tot fiul meu (sau al nostru sa zicem ca' are si tata :))) a facut cunostinta cu RATB-ul. Am fost in parcul Tineretului cu tramvaiul, intrucat masina noastra este in service. Trecand pente faptul ca noi eram echipati de parca plecam la razboi (rucsac cu lopatica, galeata, papa, etc....), lui i-a placut. I-a zis ieri lui taica-sau ca mai vrea cu "dandaiu'". Nu stiu de ce are el asa o pasiune pentru tramvaie. Eu una mi-am amintit cat de nasol e sa mergi cu transportul in comun la noi: galagie, mizerie, aglomeratie, mirosuri...
Revenind la parc, acolo s-a indragostit pe loc, dragoste la prima vedere, de Maia, o fetita de 2 ani si ceva tare vesela si jucausa. I-a tras asta mica un pupoi de nu mai stia de el. Iar el s-a plimbat ca un catel dupa ea prin tot locul de joaca. Unde era Maia era si "Dandin", cum se autointituleaza el! O mai si striga daca nu raspundea la comenzi! Dragostea asta, deh, ce sa-i faci!?

Tot dintre pasiunile lui fiu-meu as mai putea sa enumar: buzu- autobuzul, ghin-ghin-ghin (gunoierii si cosurile de gunoi), nenea-orice nene trece pe langa noi, tinta-orice tanti trece pe langa noi, brumbruma-umbrela, mai nou.

In rest, ce sa va mai spun: e foarte pasionat de toate fetitele pe care le vede, mai ales de cele mai mari decat el. Restul pentru el sunt "bebe" chiar daca au niste luni in plus. El e "maaaaaeeee"! :)

Si iaca si cateva poze cu Maia despre care spuneam mai sus:




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu