sâmbătă, 26 februarie 2011

Ciuperci cu usturoi si branza

Pentru ca imi place si pentru ca am inceput sa gasesc timp pentru lucrurile care imi plac (in afara de Taz, evident), azi m-am ocupat de cateva ciupercute. Mi-am creat propria reteta dupa ce am citit pe net diverse. Initial aveam de gand sa fac ciupercile la cuptor doar cu usturoi, dupa care...
Prin urmare:
-350 g ciuperci
-o lingura jumate' branza de burduf
-1 lingura smatana
-jumatate capatana usturoi
-putin ulei
-jumatate de rotita mica de cascaval
Se curata ciupercile si se scobesc de codita.
Se freaca usturoiul cu ulei (nu puneti foarte mult pentru ca ies gretoase) si sare (nu puneti foarte multa pentru ca branza de burduf este deja sarata).
Se amesteca branza de burduf cu smantana si se adauga usturoiul.
Se unge vasul cu ulei, se introduc in dansul ciupercile umplute cu pasta obtinuta din branza, smantana si usturoi.
Se baga la cuptor vreo 20 minute la 180 C (nu acoperite-eu le-am tinut vreo 10 minute acoperite si si-au lasat foarte multa zeama), se adauga cascavalul ras si se mai lasa vreo 5 minute la cuptor.
Gata!
Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu