miercuri, 23 februarie 2011

Despre ceapa si usturoi...

Am primit saptamana trecuta pe e-mail de la sotul meu niste informatii despre ceapa si usturoi. Mail-ul era lung si din pacate nu-l pot copia aici. Asa ca, o sa spun pe scurt ce am retinut eu de acolo.

Se pare ca ceapa si usturoiul au proprietatea de a absoarbe virusii si bateriile, in momentul in care intra in contact cu aerul. Mai exact, daca lasam o ceapa curata si taiata intr-un bol cu apa vom vedea a doua zi ca aceasta isi va schimba culoarea si mirosul. Cineva spunea ca a facut acest lucru in camera in care dormea copilul bolnav (foarte racit) si ca dupa 5 ore ceapa avea o culoare verzuie si mirosea de parca ar fi putrezit demult. In acelasi timp, cand s-a trezit din somn, copilul persoanei respective se simtea mult mai bine.


Buuun! In concluzie este bine sa mancam ceapa si usturoiul imediat dupa ce le desfacem/ curatam, pentru ca astfel, ele vor absorbi virusii si bateriile din organismul nostru si nu pe cele din aer. Daca le vom consuma la un timp dupa desfacere vom introduce in organism o data cu ele "raul" absorbit de catre acestea din aer. Este valabil si in cazul in care le folosim pentru gatit la un timp dupa desfacere. Ele pot provoca intoxicatii alimentare.


"Ceapa abandonata devine otravitoare". Asa scria acolo. Asa o fi! Eu voi proba cu siguranta treaba cu ceapa intr-un bol care absoarbe bacterii si virusi din aer si organism.


Si o ultima nota a mail-ului respectiv ne sfatuia sa nu cumparam ceapa si usturoi ale caror "mustati" (radacini) au fost smulse cu o parte din bulb. Au "portite deschise catre "virusare" :)

Acum, eu nu sunt din categoria "crede si nu cerceta", dar tind sa cred ca unele informatii sunt adevarate. O sa-l mai intreb si pe Goagal ce si cum si, dupa cum spuneam, o sa probez treba cu ceapa in bol.

Voi, cei ce veti citi, faceti cum credeti ca e mai bine. Eu doar v-am impartasit o informatie nu foarte verificata. :)

Mai tarziu...

Iaca niste idei...

http://www.bucatarianoastra.com/t1136-totul-despre-ceapa

http://www.medicina-naturista.ro/alimentatie/lucruri-bune-despre-ceapa.html

http://www.descopera.net/despre_usturoi.html

http://www.medicina-naturista.ro/plante/plante-medicinale-de-la-m-la-z/usturoiul.html

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu