joi, 7 aprilie 2011

Ce noroc pe unii!

Eu am iesit din tara prima oara in 2007. Aveam 29 de ani. Fiu-meu a mers ieri cu tati si cu mami sa-si faca pasaport, ce puii lui! Doar mai are 5 zile si implineste 1 an si 7 luni. Era timpul, nu?
Bine macar ca a fost liber si nu am stat pe la cozi. Cum am ajuns am si intrat la o tanti in birou care s-a ocupat de noi cu o "dragalasenie" deosebita! Mai ca nu ne-a spus "hai mai repede ca' ma plictisiti". Era totusi un copil de fata si s-o fi rusinat de el!
Nu va spun cum a fost cu poza. Fiu-meu cand trebuie sa stea jos, sta in picioare si cand trebuie sa stea in picioare sta jos. Ieri trebuia sa stea in picioare. N-a stat prea mult. A iesit o poza cu parul valvoi si gura cascata. Doamna "dragalasa" ne-a intrebat cu "delicatete": "ramane asta sau cum? Ca' alta nu stiu daca ii putem face.". Am fi putut noi, dar ne trebuia ceva rabdare, mai ales Doamnei. A ramas asa cum a iesit si cu asta-basta! 
Oricum, mi se pare o idiotenie asta cu poza la copii atat de mici, pentru ca ei se schimba foarte mult, iar pasaportul cica e valabil 3 ani. Pai peste 3 ani o sa mai stea Taz cu gura deschisa ca sa-l verifice nenea de la vama? Zau asa! 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu