luni, 11 aprilie 2011

In direct din Predeal-episodul 2

Eu primavara nehotarata cum e asta nu am mai vazut. Acum ninge, acum e soare, acum bate vantul de te ia pe sus, acum e soare iar!
Am reusit azi sa dam o fuga prin Sinaia si sa ne plimbam putin. La intoarcere, cu cateva sute de metri inainte de intrarea in vila am ramas cu masina... blocata! Patinaj de clasa I! Nici vorba sa mai vrea sa urce. Dupa noi au mai ramas inca 3 masini. A reusit sotu' pana la urma sa aduca masina in curte dupa vreo 3 ore. Bine ca a reusit! Apoi a iesit soarele si parea ca se incalzeste. Acum jumatate de ora a inceput iar sa ninga. La naiba cu ea de vreme. Am vrut la un moment dat sa plecam de azi, sa ne intoarcem acasa. Dar vazand noi ca vrea se imbuneaza (asa am crezut), am zis ca mai ramanem pana maine asa cum planuisem initial. Iaca vremea iar e rea, iaca, iaca, iaca-asa! As trage o injuratura dar sunt o Doamna si mai presus de toate o mama, asa ca nu-mi permit.
Prin urmare, vom pleca maine spre Bucuresti, cu catel, cu purcel si cu masina, asta e mai important! Deocamadata vad ca Taz mai rezista si nu e inca plictisit total! Isi mai face de lucru cu "tititzele" si il mai scoatem pe afara 10 minute! Acum doarme si sper s-o mai faca macar o ora de acum incolo!
Si uite-asa, gata-gata-i vacanta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu