luni, 4 aprilie 2011

Vinete cu pui la cuptor

Pentru ca trebuia sa gatesc ceva si pentru ca vazusem ca au aparut vinetele prin piata (nu la preturi foarte mici, dar mi s-a facut pofta), m-am gandit sa fac ceva cu vinete. A gasit o reteta pe internet, pe care nu am modificat-o de data asta foarte tare (am adaugat doar oua si rozmarin, fata de ce era).

Iata despre ce este vorba:

Ingrediente:
  • 6 vinete
  • 500 g piept de pui
  • o ceapa mare
  • 750 g rosii
  • 2 ardei grasi
  • 300 g ulei de masline
  • patrunjel
  • sare
  • piper
  • rozmarin
Preparare:
  • Vinetele se spala si se taie felii. Se dau cu sare si se lasa 30 minute, dupa care se spala si se lasa la scurs. Se aseaza intr-o tava, se stropesc cu 100 g ulei de masline si se baga la cuptor pentru 30 minute.
  • Carnea de pui se trece de 2 ori prin masina de tocat si se prajeste intr-o tigaie cu ceapa, ardeiul si 100 g ulei de masline. Se adauga condimentele.
  • Se unge un vas cu ulei de masline si se pun straturi dupa cum urmeaza: vinete, carne, rosii, patrunjel, vinete. Deasupra am adaugat 5 oua batute.
  • Se baga la cuptor pentr 40 minute.


Sunt delicioase!
Pofta mare sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu