duminică, 10 aprilie 2011

In direct din Predeal

In sfarsit mi-a adormit copilul! Drept pentru care am baut o cafea linistita, am fumat o tigara si am venit sa va spun in direct ce teapa mi-am luat cu vremea asta pacatoasa! Nici eu n-as fi vrut sa-mi vad fata in masina cand, dupa ce am trecut de Sinaia, observam masini cu multa zapada pe ele. Nu a durat mult si Doamna (zapada) m-a convins ca masinile nu veneau de mai sus (cum speram eu), ci chiar din Predeal unde am ajuns dupa putin timp. Ninge si e vant. Un vant napraznic. L-am scos putin pe David afara si s-a speriat de cat e de puternic vantul. Am facut stanga imprejur si ne-am intors in vila. 
Mare noroc cu vila.  Pana acum a fost scaparea. Au loc de joaca cu multe jucarii si mai este aici si o fetita (tititza-cum zice David) cu care se poate juca Taz. "Juca" e totusi mult spus pentru ca fetita nu e prea comunicativa, iar el nu prea stie inca sa agatze! :) Tot aici, la locul de joaca este si calculatorul de unde scriu acum. So, cazarea e super ok pana acum, mancarea a fost foarte buna la pranz, preturile sunt oarecum ok. E cald si bine, e curatenie, au patut si scaun de masa pentru copii. Camerele sunt mari si frumoase, cu mobila noua si practica, baia e la fel de mare, curata si dotata cu de toate (nu stiu daca au feon, eu n-am nevoie asa ca nu m-a interesat).  Am inteles de la un prieten ca a fost vila Ultrapro-ului (K-Tech) pana sa falimenteze. E facut cu bun gust si de calitate, zic eu! Oricum, cui vrea sa mearga la munte cu copilul mic i se potriveste.
In rest, numai de bine daca si vremea asta o sa-si revina cat de cat macar maine. Nu de alta dar Taz se va plictisi si va vrea afara. Si noi am vrea sa ne plimbam putin si sa-i aratam muntii. Si Predealul. Si poate si Sinaia sau Poiana Brasov. Vom trai si vom vedea!
Poze la intoarcere ca n-am cu mine utilaje.
Salutari!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu