joi, 10 martie 2011

Budinca cu branza dulce si paste fainoase

Ce poate face o mamica ce are un copil de aproape 1 an si jumatate (mai sunt 2 zile!!!!) cand sta cu el acasa si acesta doarme? Gateste, face curatenie, intinde rufele la uscat, mai sta pe net... :) Sa ne oprim la partea cu gatitul.
Tocmai am bagat la cuptor o budinca de aia din titlu care se face cam asa:

Ingrediente:
  • 400-500 branza dulce (eu am pus 650 ca' atata aveam si cu cat e mai multa branza cu atat e mai gustoasa)
  • 3-5 oua (am pus 6)
  • un pachet paste fainoase (melci, spaghete- eu am pus macaroane de la Baneasa)
  • esenta rom
  • stafide
  • zahar dupa gust (5-8 linguri)
  • un varf de cutit de sare
  • zahar vanilat (eu am pus 2 pliculete)
Preparare:
Se fierb pastele si apoi se clatesc cu apa rece.
Se amesteca branza cu ouale, zaharul vanilat, esenta de rom, stafidele, zaharul si sarea.
Toata compozitia de mai sus se amesteca apoi cu pastele si se pune la cuptorul incins intr-un vas uns pentru circa 20-25 minute.

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu