vineri, 18 martie 2011

Mancare de legume cu pui

Nu v-am mai spus de cateva zile ce am mai preparat eu de ale gurii asa ca, este momentul! Mai ales ca vor aparea din ce in ce mai multe legume de acum incolo. Doar a venit primavara!
Ieri am facut o mancare (tocanita) de legume cu piept de pui si cativa ficatei tot din minunatul pui.

Treaba sta cam asa:

Ingrediente:
  • 2 cepe
  • 3-4 catei de usturoi
  • 2-3 ardei grasi
  • 2 dovlecei
  • 2-3 cartofi
  • 1 conserva rosii decojite 
  • 1 piept de pui dezosat (cam la jumatate de kg cred) taiat cubulete 
  • ficatei de pui (cati doriti sa mancati)
  • sare, piper, cimbrisor, maghiran (dupa gust)
  • verdeata
Preparare:
Lagumele le-am taiat pe toate bucatele. Fiecare le taie dupa gust, mai mari, mai mici. Ale mele sunt medii. :)
Am pus ceapa si ardeiul cu ulei si cam doua cani de apa la fiert (nu le calesc pentru ca doare stomacul de la caleala si in plus ii mai dau si lui Taz sa pape). Dupa ce s-au inmuiat suficient, am adaugat dovleceii, cartofii si carnita (toata). Am mai adaugat putin apa (vedeti si voi daca este cazul) si am lasat la fiert vreo 40-50 minute, ca sa fiarba cum trebuie.
Am adaugat conserva de rosii si condimentele si am lasat sa mai fiarba vreo 10 minute. La sfarsit am pus verdeata si gata-i papica!

Sa aveti pofta!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu