luni, 7 martie 2011

Trece vremea...

Si m-am trezit ca a trecut si sambata, am fost si la socrii in vizita, a trecut si duminica, am si gatit felurite, i-am vizitat si pe ai mei, si iar e luni!
Parca mai ieri nu era. Parca mai ieri leganam un guguloi si ma chinuiam sa-i dau lapte cu biberonul.
Parca mai ieri eram studenta si habar n-aveam cu ce se mananca o familie.
Parca mai ieri il cunosteam pe sotul meu si ma gandeam: oare si el e o cauza pierduta? Ce-o iesi din relatia asta? Iaca, a iesit un mic Taz si o casnicie reusita, zic eu, chiar daca ne mai impiedicam din cand in cand.
Hai, nu ieri, dar alaltaieri eram la liceu si mergeam pe la baluri. Mestecam de zor guma sa nu ma simta mama ca am fumat si beam bere direct din sticla fiindca asa era mai cool! Si inainte de asta cu cateva ore, parca eram prin clasa a saptea si jucam frunza in curtea scolii! 
Ce multe am mai facut parca mai ieri - alaltaieri! Fug, ca' e azi si se trezeste Taz! 
V-am pupat!  
PS: Cand mai vine primavara? Maine?

2 comentarii: