marți, 22 martie 2011

Nu lasati creierul sa balteasca in sucul propriu!

Acum ceva timp, vreo trei saptamani - o luna de zile, dupa ce m-am reapucat de scris pe blog, am decis sa imi actualizez si CV-ul. Nu se stie niciodata din ce parte bate vantul, prin urmare e bine sa fii pregatit.
Stupoare! Nu stiam ce sa scriu. Nu stiam sa-mi descriu atributiile de la actualul loc de munca (este vorba de locul de munca de la care am intrat in concediu de maternitate). Eram efectiv blocata. Nu in engleza, blocata. In romana!!!! Si mi-am spus ca m-am prostit rau, ca s-a terminat cu viata mea profesionala si ca atunci cand va trebui sa ma intorc la birou nu voi mai sti sa fac nimic. 
Astazi am constatat insa ca "deprinderile" au inceput sa revina. Mi-am completat CV-ul aproape in totalitate si, mai mult, am inceput sa caut informatii despre activitatea pe care o prestam inainte de a-l avea pe Taz. Am realizat insa cu ocazia asta ca statul acasa, lipsa de activitate intelectuala (pentru ca de multa vreme viata profesionala nu a mai existat si nici altceva in afara "meseriei" de mama nu prea am mai facut) te prosteste rau. Da' rau de tot!
Ma intreb ce as fi facut daca cineva m-ar fi pus sa fac un CV al vietii mele??!! O sa incerc sa vedem ce iese. In felul asta mai pun creierul sa lucreze!
Spor la lucru va doresc!  

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu