luni, 14 martie 2011

Cum a fost week-end-ul?

Ati avut un week-end frumos? Noi da. Exceptand momentele destul de dese de nervi si rasfat ale lui Taz, fireste.
Sambata a implinit 1 an si jumatate. Acum, cand ma uit in urma, nu stiu cum a trecut timpul asta. Mi-aduc aminte ca implinise 3 luni si vorbeam cu taica-sau pe balcon:
Tati: oare cand o creste si copilul asta?
Eu: o sa creasca. Nu vezi ca a facut 3 luni? (dar numai eu stiu ca nu eram atat de "optimista" in interior!).

Iata ca a trecut. Si a crescut. Si ne face varza pe amandoi deja. Si tot ne dorim sa creasca si mai mare. Si mai mare. Sa mergem la gratare, la munte, la petreceri. Parca vad ca maine-poimaine implineste 6 ani si il dam la scoala, peste inca putin timp intra la liceu, apoi la facultate (ma rog, daca n-o vrea sa se faca mecanic - nu ca as avea ceva cu mecanicii dar sper totusi sa mearga la facultate :)... si uite asa a trecut viata noastra iar el se va insura, va face copii si va astepta ca acestia sa creasca. Da.

Cum spuneam, am avut un week-end frumos. Poate si pentru ca in sfarsit a venit primavara! Ne-am jucat si ne-am plibat in parc, am vazut pe lac "mac-mac", am fost pe la cumparaturi, am avut vizite si ne-am vazut si cu ceva prieteni. A fost fain! Il astept acum pe urmatorul (week-end) sa ne bucuram mai mult impreuna de primavara asta intarziata.

O saptamana usoara si frumoasa va doresc!


2 comentarii:

  1. La mai multe we frumoase si pupici sarbatoritului!!! Ehehe, va creste, important e sa nu-ti pierzi vremea cu gandul la momentul CAND va creste... Eu ma uit la Andreea ce lunga este si nu-mi mai incape in brate...
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
  2. Multumim de uarari! Pupici si voua si sanatate multa tuturor! Nu stiam ca ai blog! O sa il urmaresc!
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere