joi, 24 martie 2011

Ostropel de pui

Ostropel de pui am mai facut pana acum, dar azi am modificat reteta pe care o aveam. Ca de obicei! :)
Nu de alta dar reteta veche "prevedea" prajirea pulpelor de pui in prealabil si executarea unui sos ce continea vin, iar eu vreau sa-i dau sa pape si lui David din mancarica asta. Asa ca...

Ingrediente:
  • ulei masline (vreo 3-4 linguri, cred. Eu am pus la ochi.)
  • 1 ardei gras rosu
  • 1 capatana usturoi
  • 3 cutii rosii decojite (puteti folosi si rosii crude cat de multe vreti in functie de cum va place sosul- mai gros, mai subtire, mai acru, mai putin acru)
  • 7 pulpe superioare de pui
  • sare, piper, tarhon, cimbrisor 

Preparare:

Se pune la fiert ardeiul taiat cubulete cu ulei de masline si apa. Se adauga usturoiul pisat si facut un fel de mujdei.
Dupa vreo 15 minute se adauga pulpele de pui si condimentele.
Dupa inca vreo 10 minute se adauga rosiile taiate cubulete si se lasa la fiert. Cam in jumatate de ora mancarea este gata.

Pofta mare! 

PS: Nu pun poza pentru ca mancarea este inca la fiert. :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu