luni, 7 martie 2011

Mancare (tocanita) de ciuperci

Asa cum fac de fiecare data, dupa ce am citit vreo 2-3 retete pe net si am mai adaugat si de la mine ingrediente, a iesit asta:

De pus in ea:
- 1 kg ciuperci (eu am pus de la conserva, dar puteti pune si proaspete)
- 2 cepe
- 1 ardei gras mare
- 2-3 linguri ulei
- 4-5 catei usturoi
- 1 cutie rosii  decojite
- 1 cana apa
- 1 foaie dafin
- cimbrisor
- boia dulce
- 2 boabe ienibahar
- sare
- piper
- verdeata

Cum se face:
Se pun la calit in ulei ceapa si ardeiul, impreuna cu usturoiul pisat (eu le-am pus si cu apa pentru ca nu e prea sanatoasa caleala). Cand s-au inmuiat se adauga ciupercile si rosiile, plus ceva apa daca este nevoie. Le fierbem putin si adaugam condimentele si sarea. Dupa vreo 30 minute punem si putin bulion daca vrem si stingem focul. Adaugam verdeata si lasam mancarea sa isi traga sufletul! :)



Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu