luni, 21 martie 2011

Targul de turism

Am fost sambata la Targul de turism de la Palatul Parlamentului.
Dupa ce am cautat intrarea in parcare, invartindu-ne in jurul minunatei cladiri ca niste capiati (pentru ca nu erau indicatoare, evident), am gasit-o in sfarsit si am constatat ca era un preafrumos rand de masini, intrucat parcarea era plina si nu mai aveai unde intra. Asta fiind in jurul orei 11 dimineata, maxim. Am parcat in cele din urma undeva, pe un trotuar si ne-am avantat la cautat.
O harababura generala de agentii de turism asezate alandala, in toate cele nu mai stiu cate camere.
Pliante peste pliante, dar nimeni nu dadea o punga. Mi-a atras atentia o agentie ce parea mai rasarita si care atasat de pliante avea si un pix. Nici nu am apucat sa pun bine mana pe acel pliant ca s-a infiintat in fata mea o "madmoazela" (scris intentionat asa) care mi-a spus ca ei ofera sejururi la nu stiu ce hotel de lux, cu nu stiu cate stele, din nu stiu ce tara. Am fost atat de socata de aparitia ei brusca, incat nu am retinut nimic din ce a spus si am luat mana de pe pliant in urmatoarea secunda (ceea ce probabil si urmarea don'soara). O fi zis ca nu am eu fata de luxul lor si atunci de ce sa le iau pixul?!
In fine, una peste alta, lui Taz i-a placut plimbarea cu tricicleta prin minunatul targ, noi am adunat pliante si azi dimineata am lansat si cererile de oferta. Astept roadele muncii acum. :)

O saptamana usoara sa aveti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu